Livrare şi plată

Livrarea produselor

Pentru livrarea produselor comandate puteți opta între livrarea prin curier rapid (colaboram cu firmele de curierat Urgent Curier și GLS) sau prin serviciile Poștei.

Diferenta între cele două forme de livrare - curier rapid sau poștă - este timpul de livrare: prin curier rapid de obicei primiti comanda a doua zi dupa ce avem confirmarea telefonică a comenzii dumneavoastră, iar prin Poștă durează aproximativ 3 zile. Promptitudinea livrarii face diferenta cheltuielilor de transport: aprox 20 - 25 de lei (în funcție de greutatea pachetului) pentru livrarea prin curier rapid și 15 - 20 lei prin poștă. În cazul livrărilor efectuate în CLUJ-NAPOCA, transportul comenzii dumneavoastră se poate face de personalul S.C. Rosenau Design S.R.L, la un tarif de 12,5 lei.

 Pentru comenzi în care valoarea produselor este mai mare de 400 de lei, Aer Salin asigură transportul gratuit doar prin curier rapid, în limita unui colet de max. 20 de kg pe raza localităților din rețeaua Urgent Curier.

 

Oferta de transport gratuit nu este destinată societăților comerciale!

Oferta de transport gratuit nu este posibilă la expedierile prin serviciile Poștei Române!

 

Livrarea prin curier sau poștă nu vă permite efectuarea probei de funcționare a produselor comandate, dar puteți avea certitudinea că acestea sunt noi și sigilate. Doar la livrarea efectuată de personalul propriu al Aer Salin. sunteţi rugaţi să efectuaţi verificarea şi proba la primirea produselor în prezenta reprezentantului Aer Salin, astfel orice reclamaţie ulterioară în acest sens neputând fi luată în considerare. Livrarea făcându-se prin personalul propriu al Aer Salin, ulterior aceasta nu poate fi considerată comerţ la distanţă şi ca urmare nu beneficiaţi de dreptul de denunţare a contractului în termen de 10 zile, întrucât contractul se consideră realizat în momentul vânzării, produsele putând fi vizualizate, verificate şi acceptate personal ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile 

 

Plata în numerar la livrarea produsului

Comanda se achită la livrarea efectuată de către operatorul serviciului de curierat rapid sau la ridicarea coletului de la oficiul poştal de care aparţineţi, în funcţie de metoda de livrare aleasă, curier sau poștă, și include, pe lângă costul produselor comandate și cheltuielile de transport.

Aceasta modalitate de plată nu poate fi folosită dacă doriţi să livram un cadou către o altă persoană, pentru că în cazul plăţii ramburs adresa de livrare trebuie să fie aceeaşi cu adresa de facturare. Asigură-te că produsul sau produsele ajung la tine şi că le plăteşti, iar pentru livrarea unui cadou direct către o altă persoană te rugăm să plăteşti prin transfer bancar.

 

Plata cu cardul!

Serviciul de plată online cu card oferit în colaborare cu Banca Transilvania este unul complet certificat din punct de vedere al funcționalității și securității de către Organizatiile Internationale Visa si MasterCard, în conformitate cu standardele de securitate ale acestora: Verified by Visa, respectiv MasterCard Secure Code. Prin folosirea standardului de securitate 3D Secure în momentul efectuării tranzacției se minimizează riscul de fraudă, posesorii de carduri avand posibilitatea efectuării plătilor cu card pe Internet într-o siguranță deplină.

Informația de plată este verificată în timp real (online) la nivelul băncii emitente a cardului, la nivelul băncii acceptatoare a cardului și la nivelul sistemelor de operare Visa/ Mastercard care fac legătura între emitent și acceptator, facilitănd schimbul de tranzacții prin folosirea unui protocol comun. Se resping astfel toate tranzacțiile cu carduri pierdute/ furate, care nu au fonduri suficiente sau au alte restrictii impuse de banca emitentă.

Sunt acceptate la plata toate cardurile Visa (emise sub siglele Visa si Visa Electron) si MasterCard (emise sub siglele MasterCard, Maestro și Cirrus) care au drept de utilizare pe internet și ale căror bănci sunt înrolate în sistemul 3Dsecure.

 

Plata prin transfer bancar

NU TREBUIE SĂ EFECTUAŢI NICIO PLATĂ ÎNAINTE DE A FI CONTACTAŢI DE UN CONSILIER DE VĂNZĂRI!

Dacă optaţi pentru plata prin transfer bancar atunci trebuie să ştiţi că aceasta se efectuează anticipat, iar comanda va fi procesata după ce primim confirmarea plăţii şi vă notificăm acest lucru telefonic sau prin e-mail privind livrarea comenzii. Aceasta metoda este recomandata de obicei persoanelor juridice, dar poate fi folosită cu succes şi de către persoanele fizice.

 

Pentru efectuarea plăţilor in lei, prin transfer bancar, vă sunt necesare următoarele date:

S.C. Rosenau Design S.R.L.
Adresa: Fântânele 32/32, CLUJ-NAPOCA, jud. CLUJ 
Nr. înreg. Reg. Com.: J12/4430/2005
Cod fiscal: RO 18244261
RO28 BTRL RONC RT00 F900 5102 
Banca Transilvania

 

Pentru efectuarea plăţilor in euro, prin transfer bancar, vă sunt necesare următoarele date:

S.C. Rosenau Design S.R.L. 
Head-Office: Fântânele 32/ 32, CLUJ-NAPOCA, jud. CLUJ
Reference number of the Trade Register: J12/4430/2005
VAT no: RO18244261
Phone number: +40 740370401, +40 364737632
Bank: Banca Transilvania, SWIFT: BTRLRO22
Headquarters: Str. G. Baritiu nr. 8 CLUJ-NAPOCA 400027 ROMÂNIA
IBAN Euro RO40 BTRL EURC RT00 F900 5101