Garanţie şi retur

Acordarea garanției

 Condiţiile de garanţie se acorda în conformitate cu legile române în vigoare şi nu ignoră sau restricţionează drepturile legale ale consumatorului, aşa cum sunt prevăzute de O.G. 21/1992, Legea 296/2004 şi Legea 449/2003.

Perioada de garanție aferentă fiecărui produs Salin este de 24 de luni și este afișată pe site, pe pagina de produs. Durata medie de utilizare a produselor Salin, în regim normal, este de 5 ani. În timpul perioadei de garanţie producătorul îşi rezerva dreptul de a repara sau înlocui subansamblul care se dovedeşte defect.

 

 Remedierea defecțiunilor produselor achiziționate de la Aer Salin prin intermediul serviciilor on-line se face doar la sediul producătorului SC Tehnobionic SRL Buzău - Str. Agriculturii nr. 55 și va presupune expedierea produsului defect către producător. Aer Salin va remedia doar defecțiunle produselor prezentate direct de cumpărător la punctul de lucru Aer Salin din CLUJ-NAPOCA, str. Calea Mănăștur nr. 76.

 

 Pierderea garanţiei

Lipsa unuia dintre următoarele acte anulează obligaţia Aer Salin - S.C. Rosenau Design S.R.L. de a asigura garanţia. Clienţii sunt rugaţi să prezinte produsul însoţit de:

a) Copie după factura fiscală şi certificatul de garanţie în original;  

b) Formularul de acordare a garanţiei cu declaraţia scrisă a defectului (se completează la sediul Aer Salin sau pentru clienţii din alte localităţi se trimite mail pe adresa salin@aer-salin.ro);

 

La prezentarea produsului pentru acordarea garanţiei, acesta trebuie să fie însoţit de ambalajul şi accesoriile originale. Dacă produsul nu mai poate fi reparat sau înlocuit, din contravaloarea ce trebuie returnată consumatorului se va scădea contravaloarea accesoriilor lipsa şi/sau a ambalajului original.

Dacă se depăşeşte termenul de 90 de zile din momentul înştiinţării beneficiarului pentru ridicarea produselor din garanţie acestea devin proprietatea Aer Salin.

Indiferent de modalitatea de livrarea produselor defecte, compărătorul are obligaţia de a verifica existenţa tuturor actelor aferente tranzacţiei, lipsa acestora generând neacordarea garanţiei.

 

Livrarea produselor de către angajaţii Aer Salin - S.C. Rosenau Design S.R.L. nu cade sub incidenta Ordonanţei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă. S.C. Rosenau Design S.R.L. nu este responsabilă pentru problemele generate de serviciile unor terţe firme de curierat, în cazul în care există probleme privind integritatea coletelor (lovituri mecanice de orice natura, tăieturi) la recepţionarea acestora trebuie întocmit un proces verbal privind aspectele constatate şi reclamate de client pentru a putea solicita potenţialele despăgubiri societăţii de curierat.

 

Condiţiile de garanţie sunt parte integranta a documentelor de vânzare – cumpărare, prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi on-line beneficiarul declară că a luat la cunoştinţă prevederile acestor documente.

 

 Returnarea produselor 

Denunţarea de contract se poate face direct,  pe mail, telefonic sau pe fax.

Consumatorul are dreptul să ne notifice, de preferabil în scris, că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Returul produselor se supune ordonanţei nr. 130 din 31 august 2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă: Consumatorul (legea consideră consumator orice persoana fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care cumpără, dobândesc, utilizează sau consumă produse ori servicii în afara activităţii lor profesionale) are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţa la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.

 

Conform legislaţiei în vigoare, renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar clienţilor persoane fizice

 

Dacă produsul primit este nefuncţional în primele 24 de ore de la recepţia efectivă,  ridicarea de la sediu sau recepţia la domiciliu prin curier, puteţi reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand.

Menţiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/ conţinutul unor colete se fac în momentul livrării sau se întocmeşte un proces verbal de constatare, se refuză primirea şi plata coletului. Orice reclamaţii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

 

 Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte (ambalaj original de la producător, toate accesoriile, consumabilele şi documentaţia). Acestea nu trebuie să prezinte sub nici o formă semne de uzură iar sigiliile şi etichetele aplicate pe dispozitive să fie intacte, în special pe cartusele inhalatoarelor SaltMed care sunt considerate consumabile. Nu rupeţi sau tăiaţi codurile şi etichetele până nu testaţi produsul. Ruperea garanţiei şi etichetelor anulează orice posibilitate de returnare către „aer-salin.ro”. Nu rupeţi, nu scrieţi sau nu tăiaţi ambalajul producătorului.

 

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Costul transportului pentru produselor returnate este suportat de către consumator, cu excepţia produselor ce conţin defecte din fabrică.

 

 Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clienţilor prin curierat rapid. Comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastră direct la clienţi prin intermediul curierilor proprii nu sunt considerate comerţ la distanţă, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile clientului.

 

Produsele defecte pot fi returnate în schimbul a exact aceluiaşi model, sau puteţi solicita alte produse la valoare similară acestora.